جدیدترین قسمت از سری کال او دیوتی در کنار اوورواچ و دستینی ۲ به کمپانی اکتیویژن بیلیزارد کمک کردند تا رکورد درآمد خالص سالانه خود را ارتقا دهد
کمپانی ۳۸۵ میلیون کاربر فعال به صورت ماهانه در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۷ داشته که رقم بهتری نسبت به ۳۸۵ میلیون کاربر در سال گذشته محسوب می شود.

مدیر بیلیزارد نیز به این نکته اشاره کرد که رویدادهای فصلی و قهرمانان جدیدی برای اوورواچ وجود دارند. اولین فصل سالانه این بازی در ۱۰ ام ژانویه آغاز شد و ۱۰ میلیون بازیکن منحصر به فرد در آن شرکت کردند.

بازی Call of Duty: WW2  بر اساس گفته های اکتیویژن پرفروش ترین بازی کنسولی در سال گذشته بوده و در مدت زمانی مشابه نسبت به Call of Duty: Black Ops 3، واحد های بیشتری فروخته است.

جدیدترین قسمت از سری کال او دیوتی در کنار اوورواچ و دستینی ۲ به کمپانی اکتیویژن بیلیزارد کمک کردند تا رکورد درآمد خالص سالانه خود را ارتقا دهد. این کمپانی درآمد سه ماهه چهارم و درآمد مجموع سال ۲۰۱۷ خود را گزارش کرده که نشان از وضعیت مناسب اکتیویژن بیلیزارد دارد.

از آن جا که کال او دیوتی یک سری سالانه محسوب می شود، ساخته شدن قسمت بعدی از این فرانچایز به دست Treyarch چیز عجیبی نیست.

برای سالی که گذشت، اکتیویژن در انتهای دسامبر آماری از سود خالص ۷٫۰۲ میلیارد خود منتشر کرد که رکورد بهتری نسبت به رقم ۶٫۶۱ میلیارد دلاری در زمانی مشابه در سال ۲۰۱۶ محسوب می شود.

این بازی همچنین رکورد فروش بیشترین بازی دیجیتالی در روز اول شبکه پلی استیشن را ارتقا داده است. حال زمزه ها در مورد قسمت بعدی از سری Call of Duty که توسط استودیو Treyarch ساخته خواهد شد، قوت گرفته است و بر اساس این شایعات، به احتمال زیاد با چهارمین قسمت از سری Black Ops طرف خواهیم بود.

به گفته سران اکتیویژن، دستینی ۲ دومین بازی بزرگ کنسولی در آمریکای شمالی بوده و بزرگترین عرضه بازی پی سی در تاریخ اکتیویژن بر اساس تعداد واحدهای تولید شده را تجربه کرده است.

اکتیویژن

بیلیزارد در سه ماه چهارم سال گذشته، ۴۰ میلیون کاربر فعال داشت و این ششمین باری می شد که این بازی در یک دوره سه ماهه، حضور ۴۰ میلیون یا بیشتر، حضور کاربر فعال را تجربه می کند.

دیگر بازی این ناشر یعنی یعنی سه گانه Crash Bandicoot که به صورت ریمستر عرضه شد، طبق گفته اکتیویژن پرفروش ترین بازی ریمستر در تاریخ پلی استیشن ۴ بوده است.

بسته های الحاقی و خرید های درون برنامه ای سود ۴ میلیارد دلاری را برای این کمپانی در سالی که گذشت به ارمغان آورده اند و این رقم در مورد بازی های موبایلی به ۲ میلیارد دلار می رسد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *